• info@365consulting.gr
  • Πανεπιστημίου 369Α, Πάτρα
 Στο ΕΣΠΑ το Πάτρα-Πύργος – Αργεί ακόμη η κατασκευή

Στο ΕΣΠΑ το Πάτρα-Πύργος – Αργεί ακόμη η κατασκευή

Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020” εντάχθηκε ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος.

Βάσει της πιστοποιημένης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας κατά ISO 9001:2015 (TUV Hellas), ο επιχειρηματίας μπορεί πλέον να ενημερώνεται αξιόπιστα και υπεύθυνα για πολλά σημαντικά θέματα που τον απασχολούν, εύκολα και πρακτικά με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας.

 

Σύμφωνα με την απόφαση ένταξης, ως ημερομηνία λήξης της πράξης ορίζεται η 31η Δεκεμβρίου 2023, ενώ το συνολικό ποσό ένταξης είναι ύψους 355,6 εκατ. ευρώ.

 

Η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, δεν σημαίνει ότι το έργο θα ξεκινήσει άμεσα, καθώς ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτηση της όγδοης -και τελευταίας- εργολαβίας. Σημειώνεται ότι για τις τέσσερις πρώτες εργολαβίες (Δουναίικα-Πύργος, Αμαλιάδα-Δουναίικα,Κυλλήνη-Αμαλιάδα, Βάρδα-Κυλλήνη) προσωρινός μειοδότης είναι το σχήμα Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών.

 

Σύμφωνα με το αισιόδοξο σενάριο η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, που προβλεπόταν να… αποπερατωθεί παράλληλα με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, δεν θα ξεκινήσει νωρίτερα από το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2018. Μεταξύ άλλων, το έργο θα πρέπει να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

 

Για την ιστορία, σημειώνεται ότι ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε την κατάτμηση, σε οκτώ εργολαβίες, του οδικού άξονα, μήκους 75 χλμ., τον Απρίλιο του 2015, με στόχο να “δοθούν ευκαιρίες απασχόλησης στους μικρούς και μεσαίους εργολάβους της περιοχής”.

 

Τότε ο ίδιος είχε σημειώσει ότι το έργο “θα ενταχθεί στο ΣΕΣ, το νέο ΕΣΠΑ, που θα “κλειδώσει” ως τον Ιούνιο” του 2015.

 

Τελικά, χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από δύο χρόνια για να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ, ενώ ακόμη θα απαιτηθούν πολλοί μήνες ωσότου στηθού τα εργοτάξια.

 

Πηγή: www.capital.gr

Leave a Reply

Μετάβαση στο περιεχόμενο